Džiaugiamės, jog perkate pas mus ir siekiame, kad mūsų partnerių paslaugos džiugintų jus puikia kokybe. Kviečiame susipažinti su kuponų keitimo, grąžinimo sąlygomis ir tvarka.
- Pinigų grąžinimo ar paslaugų keitimo klausimais būtina kreiptis į Bendrovę, o ne į Paslaugų Teikėją.
- Pažymime, jog Bendrovė negali garantuoti ir negarantuoja, kad Jums, kreipiantis į Bendrovę, paslauga bus pakeista, bus pratęstas paslaugos terminas arba grąžinti pinigai.
- Su pasiūlymo sąlygomis, galiojimo trukme ir kita esmine informacija klientui suteikiama galimybė susipažinti prieš atliekant pirkimą, todėl pinigai nėra grąžinami jei: po paslaugos įsigijimo praėjo 14 kalendorinių dienų, klientas nusprendžia, kad nebenori pasinaudoti paslaugomis, klientas negali pasinaudoti paslauga arba nespės pasinaudoti paslauga.
1.Kupono keitimo sąlygos ir tvarka
Portale parduodami kuponai yra daugiatipiai,juose nurodytos paslaugos yra rekomenduojamos. Kupono galiojimo laikotarpiu, jas galite pasikeisti į kitą (-as) siūlomą (-as) tos pačios vertės, pigesnę (-es) ar brangesnę (-es) paslaugą (-as). Tuo atveju, kai vienas kuponas yra keičiams į kitą (-us) pigesnį (-ius) kuponą (-us) – kuponų kainų skirtumas nėra grąžinamas. Brangesnei (-ėms) paslaugoms taikoma priemoka. Per 1 (vieną) darbo dieną atsiųsime naują kuponą (-us) į nurodytą el. pašto adresą. Jeigu naujo kupono galiojimas bus ilgesnis nei prieš tai turėto kupono, tuomet naujojo kupono galiojimo laikas bus toks pat, kaip prieš tai turėto kupono. Jeigu naujo kupono galiojimas bus trumpesnis nei prieš tai turėto kupono, tuomet naujojo kupono galiojimo laikas bus toks, koks nurodytas kupone.
1.1 Keisti galite tik nepanaudotą (-us) ir galiojantį (-čius) kuponą (-us).
1.2 Keisti kuponą (-us) galite tik į kitą siūlomą (-as) tos pačios vertės, pigesnę (-es) ar brangesnę (-es) paslaugą (-as).
1.3 Tuo atveju, kai vienas kuponas yra keičiams į kitą (-us) pigesnį (-ius) kuponą (-us) – kuponų kainų skirtumas nėra grąžinamas.
1.4 Tuo atveju, kai vienas kuponas yra keičiamas į brangesnį (-ius) kuponą (-us) – pirkėjas privalo padengti kuponų kainų skirtumą.
1.5 Norint vieną kuponą pakeisti kitu (-ais), klientas turi pateikti laisvos formos prašymą Dėl kupono pakeitimo, parašant elektroninį laišką el. p. pagalba@grupinis.lt, nurodant turimo kupono kodą bei į kokią (-ias) kitą paslaugą (-as) senasis kuponas turi būti pakeistas.
1.6 Karantino laikotarpiu sąlygos išlieka tokios pačios, t.y pasibaigus kupono galiojimo laikotarpiui Jūs negalite pasikeisti į kitą (-as) siūlomą (-as) tos pačios vertės, pigesnę (-es) ar brangesnę (-es) paslaugą (-as), tai galima atlikti tik kupono galiojimo metu.
2.Kupono grąžinimo sąlygos ir tvarka
Norint atgauti pinigus už nepanaudotą ir galiojantį kuponą arba pakeist jį į Grupinis.lt dovanų čekį, privaloma užpildyti grąžinimo formą.
2.1 Remiantis LR Civilinio Kodekso 6.228 straipsnio nuostatomis, nekeičiami ir negrąžinami kuponai už šias paslaugas:
Taip pat negrąžinami kuponai:
2.2 Grąžinti galite tik nepanaudotą (-us) ir galiojantį (-čius) kuponą (-us).
2.3 Atsisakyti paslaugų kuponų pirkimo ir susigrąžinti pinigus galite per 14 dienų nuo paslaugų kuponų įsigijimo dienos, užpildant kupono grąžinimo formą, kurią rasite https://grupinis.lt/grazinimas
DĖMESIO! Kuponų grąžinimas negalimas už negrąžinamas ir nekeičiamas paslaugas, nurodytas 2.1 punkte.
2.4 Prašymą dėl pinigų grąžinimo gali pateikti tik tas asmuo, kuris mokėjo už kuponus.
2.5 Pinigų grąžinimas įvykdomas ne vėliau nei per 15 dienų nuo prašymo gavimo dienos. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant kuponus.
3.Kupono pratęsimo sąlygos ir tvarka
Turite klausimų? Jums padės klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojai. Rašykite elektroninį laišką adresu pagalba@grupinis.lt arba skambinkite Grupinis.lt klientų konsultavimo telefonu +370 5 207 3000.