Krepšelis
0
close
emptycart
Krepšelis tuščias
DUK
KAS YRA KUPONAS, KAIP JĮ ĮSIGYTI? keyboard_arrow_down


Kuponas yra dokumentas, patvirtinantis, jog jūs sėkmingai įvykdėte mokėjimą ir turite teisę kupone nurodytu kupono galiojimo laiku pasinaudoti paslauga. 

Norėdami įsigyti kuponą:

• Paspauskite pasiūlyme esantį laukelį IMU/PERKU.

• Pasirinkite norimą įsigyti kuponų skaičių.

• Įrašykite savo el. pašto adresą, kuriuo Jums atsiųsime kuponą. Jei kupono numerį norite gauti ir SMS žinute, įveskite savo telefono numerį.

• Susipažinkite su Grupinis.lt/taisykles ir patvirtinkite, jog su jomis sutinkate.

• Pasirinkite atsiskaitymo būdą:

- Jei už kuponą norite sumokėti naudodamiesi el. bankininkystės paslaugomis, pasirinkite savo banką (paspauskite ant banko logotipo) ir Jus nukreips į banko puslapį, kuriame ir atliksite mokėjimą.

- Jei už kuponą norite sumokėti PC „Maxima" kasoje arba „Perlo” terminale, pasirinkite Jums tinkamą būdą (paspauskite ant logotipo), bus suformuotas mokėjimo nurodymas, pagal kurį už kuponą galėsite sumokėti pasirinktoje vietoje. Apmokėti reikia kuo skubiau, kol vyksta akcija. Kuponas išsiunčiamas tik apmokėjus. Gavus tik mokėjimo nurodymą, paslaugos nerezervuojamos.

- Jei naudojatės paysera sąskaita, už kuponus galite atsiskaityti ir šiuo mokėjimo būdu. Jums tereikia paspausti ant logotipo paysera, atlikite apmokėjimą ir kuponus išsiųsime el. paštu.

-Jei už kuponą norite sumokėti kreditine kortele, paspauskite ant logotipo "Kreditine kortele", tuomet būsite nukreipti į puslapį, kuriame turėsite suvesti reikiamus duomenis ir atliksite apmokėjimą. Atsiskaitymas kreditine kortele yra visiškai saugus, UAB „Beta Media" atitinka visus keliamus saugumo reikalavimus.

- Jeigu už kuponą norite atsiskaityti išsimokėtinai, paspauskite ant logotipo General Financing. Sudarius išsimokėjimo sutartį su UAB General Financing bus patvirtintas ir atliktas apmokėjimas. Sutartys sudaromos nuotoliniu būdu, po sutarties sudarymo kuponai išsiunčiami el. pašu. Pirkti išsimokėtinau galima tik nuo 50 EUR vertės.

 

• Apmokėjus už kuponą Jums patogiu būdu, po kelių minučių Jūsų nurodytu el. paštu išsiųsime kuponą. Jei pirkimo metu nurodėte telefono numerį, kupono kodą išsiųsime ir SMS žinute. El. paštu gautą kuponą atsispausdinkite. Jei unikalų kupono kodą gavote SMS žinute, ją išsaugokite. Kuponui pradėjus galioti, galėsite pasinaudoti pasiūlymu. Išskyrus tuos atvejus, kai kupono panaudojimo sąlygose yra nurodyta kitaip.

ATSISKAITYMAS GRYNAISIAIS ARBA BANKO KORTELE keyboard_arrow_down
Už kuponą atsiskaityti grynaisiais arba banko kortele galima PC „Maxima" kasoje. "Perlo” terminale galima atsiskaityti tik grynaisiais pinigais. 
Jei už kuponą norite sumokėti PC „Maxima" kasoje arba „Perlo” terminale, pasirinkite Jums tinkamą būdą (paspauskite ant logotipo), bus suformuotas mokėjimo nurodymas, kurį atsispausdinę už kuponą galėsite sumokėti pasirinktoje vietoje. Jei pirkimo metu nurodėte savo telefono numerį, Jums bus išsiųsta SMS trumpoji žinutė su apmokėjimo kodu. Apmokėti reikia kuo skubiau, kol vyksta akcija. Kuponų skaičius yra ribotas. Jei kuponai bus išparduoti anksčiau nurodytos apmokėjimo datos, jų įsigyti nebus galimybės.  PC „Maxima" kasoje arba „Perlo” terminale apmokėti galite pateikus atspausdintą mokėjimo nurodymo kvitą arba gautą SMS žinutę. Gavus patvirtinimą apie įvykusį mokėjimą, į Jūsų el. pašto dėžutę ir SMS žinute bus išsiųstas įsigytos paslaugos kuponas — beliks tik pasinaudoti paslauga. Gavus tik mokėjimo nurodymą arba SMS su apmokėjimo kodu, paslaugos nerezervuojamos.
AR GALIMA PRATĘSTI PASLAUGOS KUPONO GALIOJIMO TERMINĄ? keyboard_arrow_down

 - Paslaugos kupono galiojimo terminą galima pratęsti, jeigu tam neprieštarauja paslaugos tiekėjas ir nuo kupono galiojimo pabaigos nėra praėję daugiau nei keturios savaitės.

- Norint pratęsti paslaugos kupono galiojimo terminą, turėtumėte užpildyti kupono galiojimo pratęsimo formą, kurią rasite mūsų portalo apačioje, arba adresu https://grupinis.lt/pratesimas

- Kreipiantis dėl paslaugos kupono galiojimo termino pratęsimo, turėtumėte nurodyti savo kupono kodą, el. pašto adresą, kurį nurodėte pirkimo metu, pratęsimo priežastį bei kokiam laikotarpiui pageidautumėte jį pratęsti.

- Pratęsime Jūsų paslaugos kupono galiojimo terminą ir išsiųsime Jums kuponą su nauju galiojimo terminu pakartotinai el. paštu.

- Kuponų galiojimą pratęsiame nemokamai.

 

NUSIPIRKAU, BET NEGAVAU KUPONO. KĄ DARYTI? keyboard_arrow_down

•  Kai kuriuos laiškus el. pašto sistema priskiria prie „Šlamšto" kategorijos (SPAM). Paieškokite laiško joje.

• Arba apsilankykite čia: http://grupinis.lt/mano_kuponai Įrašę savo el. pašto adresą, kuriuo registravotės pirkdami kuponą, gausite visus Jums priklausančius ir galiojančius kuponus viename laiške.

•  Arba apsilankykite čia: http://grupinis.lt/login Jei nesate registruotas vartotojas, pasirinkite skiltį „Registruotis", užpildykite reikalingus laukelius ir spauskite mygtuką „Registruotis". Po kelių minučių el. paštu Jums bus išsiųsta nuoroda, kurią paspaudę galėsite prisijungti. Prisijungę rasite visus Grupinis.lt portale pirktus kuponus.

•  Jei pirkimo metu suklydote nurodydami savo el. pašto adresą, skambinkite mums telefonu 8 52 073000 (darbo dienomis nuo 9 iki 18 val.) arba susisiekite su mumis el. paštu pagalba@grupinis.lt nurodydami, kokį pasiūlymą įsigijote ir kokiu el. paštu registravotės. Mes atsiųsime Jums įsigytą kuponą teisingu el. paštu.

•  Kupono galėjote negauti ir tokiu atveju, kai apmokėjimas įvyko, tačiau bankas mūsų sistemai nepateikė atsakymo dėl Jūsų mokėjimo ir kuponas nebuvo sugeneruotas. Tuomet turėtumėte atsiųsti banko pavedimo kopiją el. paštu pagalba@grupinis.lt ir, jei Jūsų mokėjimą bankas užfiksavo, mes sugeneruosime Jums kuponą.

IŠTRYNIAU KUPONĄ. KĄ DARYTI? keyboard_arrow_down
Apsilankykite čia: http://grupinis.lt/login Įrašę savo el. pašto adresą, kuriuo registravotės pirkimui, viename laiške gausite visus Jums priklausančius ir galiojančius kuponus. Taip pat galite apsilankyti čia: http://grupinis.lt/login Jei nesate registruotas vartotojas, pasirinkite skiltį „Registruotis", užpildykite reikalingus laukelius ir spauskite mygtuką „Registruotis". Po kelių minučių el. paštu Jums bus išsiųsta nuoroda, kurią paspaudę galėsite prisijungti. Prisijungę rasite visus Grupinis.lt portale pirktus kuponus.

AR GALIU REZERVUOTI KUPONĄ IR APMOKĖTI VĖLIAU? keyboard_arrow_down

Rezervuoti kuponą galimybės, deja, nėra. Įsigyti jį galite tik tol, kol vyksta akcija.

NORIU NUSIPIRKTI KELIS KUPONUS. AR GALIU UŽ JUOS ATSISKAITYTI VIENU PAVEDIMU? keyboard_arrow_down

•  Apmokėti kelis kuponus vienu metu galite.

•  Išsirinkę Jus dominantį pasiūlymą, prieš apmokėjimą pasirinkite laukelį „į krepšelį". Kai į jį sudėsite visus Jus dominančius pasiūlymus, paspauskite krepšelio ikonėlę puslapio viršuje ir spustelėkite mygtuką „Pirkti".

• Paslaugos, kurios yra krepšelyje, bet už jas neapmokėta, nėra rezervuojamos. Kai išsirinkote ir susidėjote į krepšelį visas paslaugas, už jas galite atsiskaityti Jums patogiu būdu.

•  Jūsų pasirinkimai įdėti į krepšelį, gali būti koreguojami, papildomi ar ištrinami, nustatomas kitas kuponų kiekis. Taip pat visam krepšeliui galite pritaikyti dovanu čekį arba nuolaidos kodą.

•  Paslaugos Jūsų krepšelyje saugomos 2 val., todėl sumokėti galėsite ir vėliau, nereikės iš naujo ieškoti Jus dominančių pasiūlymų.

•  Pasitikrinkite, ar visus duomenis nurodėte teisingai ir atlikite apmokėjimą. Visus kuponus Jums atsiųsime į el. pašto dėžutę, o jei pirkimo metu nurodysite ir telefono numerį, kuponų kodus gausite ir SMS žinute.

KIEK LAIKO GALIOJA KUPONAS? keyboard_arrow_down

•  Visi kuponai turi galiojimo terminą, kuris nurodomas kupone ir akcijos sąlygose. Kuponu pasinaudoti galite tik kupono galiojimo laikotarpiu. Primename, kad įsigydami kuponą jūs patvirtinate, jog susipažinote su atskirų paslaugų teikimo sąlygomis, tame tarpe ir kupono galiojimo terminu, kuris yra neatsiejama pirkimo – pardavimo sutarties dalis, todėl pasibaigus kupono galiojimo terminui paslauga pasinaudoti nebegalėsite. Pasibaigus kupono galiojimo terminui pinigai už nepanaudotą kuponą taip pat negrąžinami.

DOVANŲ ČEKIS ARBA NUOLAIDŲ KODAS. KAIP GALIU JĮ GAUTI? keyboard_arrow_down

•  Dovanų čekį galite įsigyti grupinis.lt/dovana. Atsivėrusiame lange paspauskite IMU, pažymėkite kiek dovanų čekių Jums reikia ir pasirinkite kokios vertės. Įrašykite el. pašto adresą ir pasirinkite apmokėjimo būdą. Kai tik įsigysite dovanų čekį, jį išsiųsime pirkimo metu nurodytu el. pašto adresu.

•  Dovanų čekį arba nuolaidų kodą galite gauti įvairių akcijų, švenčių metu, kai savo lojaliems klientas dovanojame papildomas nuolaidas.

•  Dovanų čekis galioja 6 mėn. arba iki datos nurodytos ant čekio tol, kol bus išnaudota visa suma. Vieno pirkimo metu nėra būtina išnaudoti visos sumos, čekį galima naudoti keletą kartų, kol bus išnaudota visa suma.

•  Dovanų čekis į pinigus nekeičiamas ir negrąžinamas. Jei grąžinsite paslaugą, už kurią buvo sumokėta dovanu čekiu, vietoj išleistos sumos grąžinsime Jums tokios pat vertės dovanų čekį.

•  Norėdami panaudoti dovanų čekį ar nuolaidos kodas, išsirinkite Jums patinkantį pasiūlymą, spauskite mygtuką IMU/PERKU

•  Turint dovanų čekį / nuolaidos kodą, jo numerį reikia įvesti į tam skirtą laukelį, pavadintą „Pritaikyti dovanų čekį / nuolaidos kodą" — nepamirškite prie šio laukelio uždėti varnelę. Įvedus numerį krepšelio suma bus pakoreguota automatiškai.

Jeigu norite kuponą dovanoti kaip dovaną

•  Jeigu norite kuponą pirkti kaip dovaną, pirkimo metu galite įvesti sveikinimą arba nurodyti, kam skiriama dovana. Kai suvesite pirkimo duomenis, pažymėkite varnele „Įrašykite sveikinimą". Sveikinimas gali būti iki 250 simbolių

•  Kai atliksite apmokėjimą, el. paštu išsiųsime du kuponus: vieną įprastą kuponą, kitą – dovanų formato kuponą. Pasinaudoti galėsite Jums tinkamiausiu.

ĮSIGIJAU KUPONĄ. AR GALIU JĮ GRĄŽINTI? keyboard_arrow_down

•  Atsisakyti kuponų pirkimo ir susigrąžinti pinigus galite per 14 dienų nuo kuponų įsigaliojimo dienos (paslaugoms), užpildant kupono grąžinimo formą, kurią rasite www.grupinis.lt/grazinimas

•  Grąžinti galite tik nepanaudotą kuponą.

•  Primename, jog remiantis LR Civilinio Kodekso 6.228 straipsnio nuostatomis, nekeičiami ir negrąžinami apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ir laisvalaikio paslaugų kuponai. Taip pat negrąžinami kuponai renginių bilietams, kino bilietams, nuolaidoms, prenumeratoms, skaitmeninio turinio paslaugoms.

•  Prašymą dėl pinigų grąžinimo gali pateikti tik tas asmuo, kuris mokėjo už kuponus. Pinigus ne vėliau nei per dvi savaites nuo prašymo gavimo dienos grąžiname į banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant kuponus.

NORIU KASDIEN GAUTI GERIAUSIUS GRUPINIS.LT PASIŪLYMUS EL. PAŠTU. KĄ DARYTI? keyboard_arrow_down

Grupinis.lt pagrindinio puslapio apačioje esančiame specialiame tuščiame laukelyje įveskite savo el. pašto adresą ir paspauskite mygtuką „Prenumeruoti". Pasirinkite miestą (-us), kurio pasiūlymus norite gauti, paspauskite mygtuką „Prenumeruoju". Naujienlaiškis su geriausiais pasiūlymais pasieks Jus kasdien.

NORIU ATSISAKYTI NAUJIENLAIŠKIŲ PRENUMERATOS. KĄ DARYTI ? keyboard_arrow_down
Gautame naujienlaiškyje spustelėkite nuorodą apačioje: „Jei atsibodome ir daugiau nenorite kas rytą gauti šių akcijų, spauskite čia ir galėsite atsisakyti prenumeratos".
KUO SKIRIASI „PERLO PASLAUGŲ“ MOKĖJIMO KVITAS IR KUPONAS? keyboard_arrow_down

Perlo paslaugų" mokėjimokvitas yra skirtas kuponų apmokėjimui. 


Kuponai yra skirti pasinaudoti įsigytomis paslaugomis.


DĖMESIO! Su „Perlo paslaugų" kvitu pasinaudoti įsigytomis paslaugomis negalėsite!

KAIP ATRODO „PERLO PASLAUGŲ“ MOKĖJIMO KVITAS IR KUPONAS? keyboard_arrow_down

Perlo paslaugų" mokėjimo kvitas
Kuponas



KUO SKIRIASI „MAXIMA“ MOKĖJIMO KVITAS IR KUPONAS? keyboard_arrow_down

Maxima" mokėjimo kvitas yra skirtas kuponų apmokėjimui. 


Kuponai yra skirti pasinaudoti įsigytomis paslaugomis. 


DĖMESIO! Su „Maxima" kvitu pasinaudoti įsigytomis paslaugomis negalėsite!

KAIP ATRODO „MAXIMA“ MOKĖJIMO KVITAS IR KUPONAS? keyboard_arrow_down

 „Maxima" mokėjimo kvitas

Kuponas




INFORMACIJA APIE ELEKTRONINĘ VARTOTOJŲ GINČŲ NAGRINĖJIMO TVARKĄ BEI PATEIKIMO GALIMYBES keyboard_arrow_down
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/