Prenumeruokite naujienas
Šiame puslapyje pateikiama informacija
skirta tik pilnamečiams asmenims.
 
Spausdami „SUTINKU“, patvirtinate, kad:
Jums jau yra 18 ar daugiau metų.
Vaizdinė ir tekstinė informacija, esanti puslapyje, bus skirta tik asmeniniam naudojimui ir saugoma nuo nepilnamečių.
Grąžinimas ir garantijos

 

Džiaugiamės, jog perkate pas mus ir siekiame, kad mūsų partnerių prekės bei paslaugos džiugintų jus puikia kokybe. Taip pat kviečiame susipažinti su kuponų ir prekių grąžinimo nuostatomis ir garantinio aptarnavimo sąlygomis.

1. Kuponų grąžinimo nuostatos

1.1 Atsisakyti kuponų pirkimo ir susigrąžinti pinigus galite per 14 dienų nuo kupono pirkimo dienos (prekėms) arba kuponų įsigaliojimo dienos (paslaugoms) užpildant kupono grąžinimo formą, kurią rasite www.grupinis.lt/grazinimas

1.2 Grąžinti galite tik nepanaudotą kuponą.

1.3 Primename, jog remiantis LR Civilinio Kodekso 6.228 straipsnio nuostatomis, nekeičiami ir negrąžinami paslaugų kuponai: 

  • apgyvendinimo;
  • prekių vežimo;
  • automobilių nuomos;
  • viešojo maitinimo;
  • laisvalaikio. 
Taip pat negrąžinami kuponai:
  • renginių bilietams;
  • kino bilietams;
  • nuolaidoms;
  • periodiniams leidiniams;
  • skaitmeninio turinio paslaugoms. 

1.4 Prašymą dėl pinigų grąžinimo gali pateikti tik tas asmuo, kuris mokėjo už kuponus. 

1.5 Pinigų grąžinimą vykdome, ne vėliau nei per 15 dienų nuo prašymo gavimo dienos į banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant kuponus.

  

2. Prekių grąžinimo taisyklės

2.1 Atsisakyti prekės, jei Jums netinka jos forma, dydis, spalva ar komplektiškumas, galite per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos. 

2.2 Prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos.

2.3 Remiantis LR Civilinio Kodekso 6.228 straipsnio nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:

  • pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintos prekės, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  • greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • supakuoti  vaizdo ar garso įrašai arba supakuota  programinė įranga, kuri buvo išpakuoti po pristatymo;
  • laikraščiai, periodiniai leidiniai ar žurnalai,  išskyrus sutartys dėl šių leidinių prenumeratos.

2.4 Gavę nekokybišką prekę, nedelsdami kreipkitės į prekės pardavėją ar garantinį servisą, kuris nurodytas kupone. Prekės pardavėjas (ar garantinis servisas) nustatys Jūsų nurodytų prekės trūkumų atsiradimo aplinkybes ir jei šie bus objektyvūs arba atsiradę ne dėl pirkėjo kaltės netinkamai naudojant ar laikant prekę, esant galimybei tokios prekės bus pakeistos kokybiškomis arba per 14 dienų už jas grąžinti pinigai. Prekės kokybės vertinimas ir taisymas/keitimas gali užtrukti iki keturių savaičių.

2.5 Kiekvienos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos akcijos pasiūlyme. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių pasiūlymuose.

2.6 Garantija nėra taikoma:

  • Jei prekės trūkumai atsirado dėl pirkėjo kaltės netinkamai laikant ar naudojant prekę;
  • Jei gedimus sukėlė stichinės nelaimės, gaisras, elektros iškrova, taip pat buitiniai faktoriai;
  • Jei gedimus sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai ir pan.;
  • Jei gedimus sukėlė prekės naudojimo metu naudoti neoriginalūs prekės vartojimo reikmenys, priedai, bet kokie kiti prekės veikimui užtikrinti naudoti neoriginalūs produktai;
  • Jei gedimai atsirado dėl pirkėjo programinės įrangos gedimo;
  • Jei prekė buvo mechaniškai ar kitaip pažeista, ardyta;
  • Jei pažeisti prekės garantiniai lipdukai, lipdukai su serijiniu numeriu;
  • Jei įranga buvo remontuojama neautorizuotame serviso centre;
  • Programiniams produktams ir informacijai, kurie neteikiami kartu su gaminiu, o savarankiškai nustatomi, saugomi ir kuriami paties vartotojo;
  • Įprastai susidėvinčioms prekių dalims.

2.7 Jei prekė grąžinama garantiniu terminu, pirkėjas sutinka, kad ekspertui nustačius, jog pretenzija dėl prekės trūkumų yra nepagrįsta arba trūkumai atsirado dėl pirkėjo kaltės netinkamai naudojant arba laikant prekes, visas eksperto tyrimo išlaidas apmoka pirkėjas.

2.8 Prašymą dėl pinigų grąžinimo gali pateikti tik tas asmuo, kuris mokėjo už kuponus. Pinigus ne vėliau nei per dvi savaites nuo sprendimo priėmimo apie tai, kad bus grąžinami pinigai už nekokybišką prekę. Pinigai grąžinami į  banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant kuponus.

2.9 Grąžinant prekę būtina pateikti kupono kodą bei visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus.


3. Prekių grąžinimo būdai

3.1 Kai prekės pardavėjas - ne UAB "Beta Media": 

  • jei prekės pardavėjas yra ne UAB "Beta Media", prekės grąžinamos prekės pardavėjui, kurio kontaktai nurodyti kupono sąlygose.

3.2 Kai prekės pardavėjas - UAB "Beta Media":

  • prekės gali būti grąžinamos į centrinį UAB "Beta Media" sandėlį, adresu Savanorių pr. 65A, logistikos skyrius, LT-03149, Vilnius, Lietuva.


Turite klausimų? Jums padės klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojai. Rašykite elektroninį laišką adresu pagalba@grupinis.lt arba skambinkite Grupinis.lt klientų konsultavimo telefonu +370 5 207 3000


Aš Grupinis.lt dažniausiai lankausi, nes:

Galite pasirinkti iki 2 atsakymų

Kita:

Prašome padėti mums
ir atsakyti į klausimus,

kad galėtume pasiūlyti pačias tinkamiausias ir geriausias paslaugas.