• Darbo laikas I-V 9:00 - 18:00
  • +370 5 207 3000
    pagalba@grupinis.lt
  • IEŠKOTI
    AKCIJOS
    Deja, bet neradome pasiūlymų pagal ieškomą frazę. Pamėginkite pakeisti frazę ir ieškokite dar kartą.
DUK
Noriu įsigyti Grupinis.lt pasiūlymą. Kaip tai padaryti? keyboard_arrow_down
1. Paspauskite pasiūlyme esantį laukelį PERKU.
2.
Pažymėkite, jus sudominusio pasiūlymo tipą (jei prašoma) ir pasirinkite norimų įsigyti kuponų skaičių.
3. Jei prašoma, pasirinkite prekių pristatymo būdą ir vietą.
4.
Įrašykite savo el. pašto adresą ir, jei kupono numerį norite gauti SMS žinute, įveskite telefono numerį.
5.
Pasirinkite atsiskaitymo būdą.
6.
Paspaudus ant banko logotipo, Grupinis.lt nukreips Jus į banko puslapį, kuriame ir atliksite mokėjimą.
7.
Patvirtinus mokėjimą, elektroninės bankininkystės puslapis užsidarys, o Jūs vėl sugrįšite į Grupinis.lt.
8.
Po kelių minučių patikrinkite savo el. pašto dėžutę, o jei pirkimo metu nurodėte telefono numerį, patikrinkite gautas žinutes. El. pašto dėžutėje rasite kuponą — jį atsispausdinkite. Jei unikalų kupono kodą gavote SMS žinute, ją išsaugokite. Kuponui pradėjus galioti, galėsite pasinaudoti pasiūlymu (pakaks parodyti kuponą ar SMS žinutę konsultantui prekių atsiėmimo skyriuje, prekės pardavėjui, jei prekę atsiimate pas jį, ar paslaugų teikėjui, jei įsigijote paslaugos kuponą).


Nusipirkau, bet negavau kupono. Ką daryti? keyboard_arrow_down
Negauti kupono galėjote dėl kelių priežasčių:
  • Nurodėte neteisingą el. pašto adresą. Skambinkite mums telefonu 8 52 073000 (darbo dienomis 8:30—20:00 ir savaitgaliais 12:00—17:00) arba susisiekite su mumis el. paštu pagalba@grupinis.lt, nurodydami, kokį pasiūlymą įsigijote ir kokiu el. paštu registravotės. Mes atsiųsime Jums įsigytą kuponą teisingu el. paštu.
  • Nurodėte teisingą el. pašto adresą, bet el. pašto sistema laišką priskyrė prie „Šlamšto" kategorijos (SPAM). Paieškokite laiško joje.
  • Apsilankykite čia: http://grupinis.lt/login. Jei esate registruotas vartotojas, prisijunkite. Jei nesate registruotas vartotojas, pasirinkite skiltį „Registruotis", užpildykite reikalingus laukelius ir spauskite mygtuką „Registruotis". Prisijungę rasite visus Grupinis.lt portale pirktus kuponus.
  • Apmokėjimas įvyko, tačiau bankas mūsų sistemai nepateikė atsakymo dėl Jūsų mokėjimo ir kuponas nebuvo sugeneruotas. Tokiu atveju turėtumėte atsiųsti banko pavedimo kopiją el. paštu pagalba@grupinis.lt ir jei Jūsų mokėjimą bankas užfiksavo, mes sugeneruosime Jums kuponą.


Noriu už kuponą atsiskaityti grynaisiais pinigais arba banko kortele. Kaip tai padaryti? keyboard_arrow_down
  • Akcijos galiojimo metu atvykite į mūsų prekių išdavimo skyrius. Ten galėsite įsigyti kuponą pasiūlyme numatytomis sąlygomis bei būsite aptarnauti be eilės! Prekių dalinimo punktų kontaktus, darbo laiką bei informaciją apie galimybę atsiskaityti grynaisiais ar banko kortele rasite čia: http://grupinis.lt/kontaktai .
  • Apmokėjus kuponą, nieko papildomai daryti nereikia. Jis bus akimirksniu sugeneruotas ir išsiųstas Jums el. paštu.
  • Kuponu pasinaudoti galėsite kupono galiojimo laikotarpiu, kuris nurodytas kupone.
Noriu rezervuoti kuponą ir apmokėjimą atlikti vėliau. Ar galiu tai padaryti? keyboard_arrow_down

Rezervuoti kuponą galimybės, deja, nėra. Įsigyti jį galite tik akcijos galiojimo metu.

Noriu nusipirkti kelis kuponus. Ar galiu už juos atsiskaityti vienu pavedimu? keyboard_arrow_down

Taip, apmokėti kelis kuponus vienu metu galima. Išsirinkę jus dominantį pasiūlymą prieš apmokėjimą pasirinkite laukelį „į krepšelį". Kai į jį sudėsite visus jus dominančius pasiūlymus, paspauskite krepšelio langelį puslapio viršuje ir spustelkite mygtuką „Pirkti".

Pasitikrinkite, ar visus duomenis nurodėte teisingai ir atlikite apmokėjimą. Visus kuponus Jums atsiųsime į el. pašto dėžutę, o jei pirkimo metu nurodysite ir telefono numerį, kuponų kodus gausite ir SMS žinute.

Ištryniau kuponą. Ką daryti? keyboard_arrow_down
Apsilankykite čia: http://grupinis.lt/login. Jei esate registruotas vartotojas, prisijunkite. Jei nesate registruotas vartotojas, pasirinkite skiltį „Registruotis", užpildykite reikalingus laukelius ir spauskite mygtuką „Registruotis". Prisijungę rasite visus Grupinis.lt portale pirktus kuponus
Užsisakiau prekės pristatymą į namus. Kada prekė mane pasieks? keyboard_arrow_down

Užsisakius prekės pristatymą į namus, ji bus pristatyta kupono galiojimo laikotarpiu. Stengsimės, kad prekę gautumėte kuo anksčiau, tačiau ji gali būti pristatyta ir kupono galiojimo pabaigoje.

Įsigijau Grupinis.lt kuponą. Ar galiu jį grąžinti? keyboard_arrow_down
  • Įsigytą ir nepanaudotą kuponą galite grąžinti per 7 darbo dienas nuo kupono įsigijimo dienos, tačiau ne vėliau kaip paskutinę kupono galiojimo dieną. Tai padaryti galite užpildydami kupono grąžinimo formą, kurią rasite čia: http://grupinis.lt/grazinimas .
  • Prašymą dėl pinigų grąžinimo gali pateikti tik tas asmuo, kuris apmokėjo kuponą.
  • Pinigų grąžinimas vyksta tik į tą banko sąskaitą, iš kurios gavome apmokėjimą Jums perkant kuponus.
  • Pinigai grąžinami ne vėliau nei per 2 savaites nuo prašymo gavimo dienos.
Įsigijau Grupinis.lt kuponą, nuo jo įsigijimo dienos praėjo daugiau nei 7 darbo dienos. Ar galiu grąžinti? keyboard_arrow_down

Įsigytą ir nepanaudotą kuponą galite grąžinti tik per 7 darbo dienas nuo kupono įsigijimo dienos. Kupono grąžinti šiuo atveju galimybės nėra.


Pasibaigė kupono galiojimo laikas. Ar galiu jį grąžinti? keyboard_arrow_down

Kupono grąžinti šiuo atveju negalite. Įsigytą ir nepanaudotą kuponą galite grąžinti tik per 7 darbo dienas nuo kupono įsigijimo dienos.

Gavau kokybišką prekę, tačiau ji man netinka (dydis, spalva ir pan.), norėčiau ją pakeisti. Ką turėčiau daryti? keyboard_arrow_down
  • Kokybišką prekę galite pakeisti per 14 dienų nuo prekių įsigijimo dienos. Jeigu pardavėjas pakeitimui tinkamos prekės neturės, galėsite grąžinti prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
  • Keičiama prekė negali būti naudota, sugadinta, jos išvaizda turi būti iš esmės nepakitusi.
  • Dėl prekės pakeitimo kreipkitės į prekės pardavėją, kurio kontaktus galite rasti kupone.
Gavau kokybišką prekę, tačiau ją norėčiau grąžinti. Ką daryti? keyboard_arrow_down

Kokybišką prekę galite grąžinti per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos.

  • Grąžinama prekė negali būti sugadinta, jos išvaizda turi būti iš esmės nepakitusi.
  • Prekę grąžinti turėtumėte ten, kur atsiėmėte. Jūsų bus paprašyta užpildyti prekės grąžinimo formą.
  • Jei prekė buvo siųsta Jums į namus, ją grąžinti turėtumėte paštu adresu UAB „Beta.lt" logistikos skyrius, Savanorių pr. 176, LT-03154 Vilnius. Prie prekės turėtumėte pridėti kuponą arba tiesiog jo kodą. Apie tai, jog grąžinate prekę taip pat turėtumėte informuoti mūsų klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 52 073000 (darbo dienomis 8:30—20:00 val. ir savaitgaliais 12:00—17:00 val.) arba el. paštu adresu pagalba@grupinis.lt .
  • Kai gausime prekę, ją patikrinsime ir jei prekė nesugadinta, jos išvaizda iš esmės nepakitusi, jūsų kuponas bus anuliuotas ir ne vėliau kaip per dvi savaites jums bus grąžinti pinigai.
  • Prašymą dėl pinigų grąžinimo gali pateikti tik tas asmuo, kuris apmokėjo kuponą.
  • Pinigų grąžinimas vyksta tik į tą banko sąskaitą, iš kurios gavome apmokėjimą Jums perkant kuponus.
  • Pinigai grąžinami ne vėliau nei per 2 savaites nuo prašymo gavimo dienos.
  • Primename, jog pagal LR CK 6.367 straipsnį yra išskirtos išimtys, kai pirkėjas negali atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties. Pirkėjas negali atsisakyti:
    1) garso ir (ar) vaizdo įrašų (fonogramų, audiovizualinių įrašų) bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo, kai yra pažeistos pakuotės apsaugos;
    2) laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių tiekimo;
    3) dalyvavimo žaidimuose ir loterijose;
    4) paslaugų teikimo, kai pirkėjo sutikimu sutartis buvo pradėta vykdyti nepasibaigus šio straipsnio 1 dalyje nurodytam septynių darbo dienų terminui;

    5) prekių, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas.
Gavau nekokybišką prekę (ji neatitinka pasiūlyme pateiktos informacijos, yra brokuota, neveikia ir pan.). Ką turėčiau daryti? keyboard_arrow_down
  • Prekę grąžinti turėtumėte ten, kur ją atsiėmėte. Jūsų bus paprašyta užpildyti prekės grąžinimo formą ir nurodyti ar norėtumėte, jog prekė esant galimybei būtų pakeista kokybiška, ar pageidautumėte, jog jums būtų grąžinti pinigai.
  • Jei prekė buvo siųsta Jums į namus, ją grąžinti turėtumėte paštu adresu UAB „Beta.lt" logistikos skyrius, Savanorių pr. 176, LT-03154 Vilnius. Prie prekės turėtumėte pridėti kuponą arba tiesiog jo kodą. Apie tai, jog grąžinate prekę taip pat turėtumėte informuoti mūsų klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 52 073000 (darbo dienomis 8:30—20:00 val. ir savaitgaliais 12:00—17:00 val.) arba el. paštu adresu pagalba@grupinis.lt.
  • Kai gausime prekę, ją patikrinsime ir jei prekė išties nekokybiška ir jos trūkumai atsirado ne dėl to, jog pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, Jūsų kuponas bus anuliuotas ir ne vėliau kaip per dvi savaites Jums bus grąžinti pinigai.
  • Prašymą dėl pinigų grąžinimo gali pateikti tik tas asmuo, kuris apmokėjo kuponą.
  • Pinigų grąžinimas vyksta tik į tą banko sąskaitą, iš kurios gavome apmokėjimą Jums perkant kuponus.
  • Pinigai grąžinami ne vėliau nei per 2 savaites nuo prašymo gavimo dienos.
  • Primename, jog pagal LR CK 6.367 straipsnį yra išskirtos išimtys, kai pirkėjas negali atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties. Pirkėjas negali atsisakyti:
    1) garso ir (ar) vaizdo įrašų (fonogramų, audiovizualinių įrašų) bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo, kai yra pažeistos pakuotės apsaugos;
    2) laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių tiekimo;
    3) dalyvavimo žaidimuose ir loterijose;
    4) paslaugų teikimo, kai pirkėjo sutikimu sutartis buvo pradėta vykdyti nepasibaigus šio straipsnio 1 dalyje nurodytam septynių darbo dienų terminui;
    5) prekių, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas.


Įsigijau kuponą paslaugoms. Ar galiu jo atsisakyti? keyboard_arrow_down
  • Paslaugos galite atsisakyti per 7 darbo dienas nuo paslaugos pirkimo, išskyrus atvejus, kai paslauga pradėjote naudotis nepasibaigus šiam terminui.
  • Bet kada galite atsisakyti turizmo, apgyvendinimo, transporto, maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, kai kuponas turi apibrėžtą galiojimo terminą.
  • Kino, teatro bilietų ir bilietų į renginius galima atsisakyti ne vėliau nei iki paslaugos teikimo pradžios.
Įsigijau kuponą nuolaidai. Ar galiu jo atsisakyti? keyboard_arrow_down

Kuponai nuolaidoms (pvz., 10 Lt už 50 % nuolaidą restorano sąskaitai arba 5 Lt už 20 proc. nuolaidą apsipirkti el. drabužių parduotuvėje) nekeičiami ir negrąžinami jokiais atvejais.

Noriu kasdien gauti geriausius Grupinis.lt pasiūlymus el. paštu. Ką daryti? keyboard_arrow_down
Grupinis.lt puslapio viršuje tuščiame laukelyje įveskite savo el. pašto adresą ir spustelkite mygtuką „Prenumeruoti". Pasirinkite, ar pasiūlymus norite gauti viename laiške, ar atskiruose laiškuose bei pasirinkite, kokius pasiūlymus norite gauti. Tuomet paspauskite mygtuką „Patvirtinti". Naujienlaiškis su geriausiais pasiūlymais pasieks jus kasdien, išskyrus sekmadieniais.
Noriu atsisakyti naujienlaiškių prenumeratos. Ką daryti? keyboard_arrow_down
Gautame nauienlaiškyje spustelkite nuorodą apačioje: "Norėdam pakeisti pasirinktus miestus arba atsisakyti prenumeratos, spauskite čia"
Įsigijau kuponą prekei arba paslaugai. Kada turėčiau juo pasinaudoti? keyboard_arrow_down
Visi kuponai turi galiojimo terminą, kuris nurodomas kupone ir akcijos sąlygose. Kuponu turėtumėte pasinaudoti kupono galiojimo laikotarpiu.
Įsigijau kuponą prekei. Kada ir kur galėsiu ją atsiimti? keyboard_arrow_down
Prekę atsiimti galėsite kupono galiojimo laikotarpiu, kuris nurodytas akcijos sąlygose. Ją atsiimti galite pirkimo metu pasirinktame prekių atsiėmimo skyriuje (jis taip pat matomas jūsų kupone). Prekės atsiėmimo vietos pakeisti, deja, galimybės nėra.